Cookies
Cookies jsou klíčové pro optimalizaci naší stránky. Pomáhají nám zaznamenávat data o používání naší stránky a ukládat další informace, které nám pomáhají poskytovat služby, jako je například srovnávací nástroj. Tyto soubory neskladují žádná identifikovatelná osobní data. Více o souborech cookies najdete na naší stránce Ochrana osobních údajů.

26.01.2017

Ford Mustang kabriolet pro rok 2018 ve znamení technologií a uhlazenějšího designu

Kontury a technické specifikace nového Mustangu kupé pro modelový rok 2018 už známe. Kolem kabrioletu však stoprocentně jasno nebylo. Tedy až doteď. Detroitští totiž před pár dny poslali oficiálními kanýly do světa jak fotky, tak technické údaje legendárního pony caru ve verzi se stahovací střechou. Stejně jako u kupé hraje prim uhlazenější a agresivnější design a nové technologie.

Obdobní změny jako v případě kupé

Designové změny na novém Mustangu kupé by se daly zesumarizovat takto: auto dospělo a uhladilo se. Zároveň ale působí ještě agresivněji a průbojněji. Přispívá k tomu zejména přepracovaná záď a příď. Novou podobu mají nárazníky, kapota, maska chladiče, i LED světlomety. V zadní části pak zaujme zkušené oko mírně upravený nárazník a tvar světel.

A nový Mustang ve verzi bez střechy hraje stejnými tóny, což se dá říci i o interiéru. I milovníci jízdy s větrem ve vlasech se mohou těšit na nový plně digitální LCD panel s možností personalizace ve třech režimech (normal, sport, a track) stejně tak jako na nové čalounění a ručně prošíváné prvky, přepracované kliky a ovladače využívající hliník či třeba vyhřívaný volant.

Ke stávajícím přibyla tři nová barevná provedení. U kol je možné vybírat z 12 vzorů.

Technologicky na výši

Motorizace budou u kabrioletu stejné jako u kupé. Platí tedy, že vůz přišel o atmosférický šestiválec 3,7 l. Zůstávají naopak přeplňovaný EcoBoost o objemu 2,3 litru (který nabídne vyšší výkon a nižší spotřebu než atmosférická tři sedmička) a vrcholný pětilitrový osmiválec. Ten byl přitom podle vyjádření Fordu kompletně přepracován. Motor má být mnohem točivější než dříve, a to při snížené spotřebě paliva.

Zpřevodování může být buď manuální pomocí přepracovaného šestikvaltu s dvoukotoučovou spojkou a dvouhmotovým setrvačníkem, anebo automatické pomocí nového desetistupňového automatu.

Mustang kabriolet se stejně jako kupé pyšní mimořádnou technologickou pokročilostí. Nechybí bezpečnostní a stabilizační systémy včetně přednárazového systému s detekcí chodců, systému sledujícího únavu řidiče či systému varování před opuštěním jízdního pruhu.

Novinkou je také aplikace FordPass, pomocí níž lze přes bezpečnostní a zábavní systém SYNC na dálku ovládat zámky dveří, startování a také určovat polohu auta.

Magneto-reologické tlumiče dorazí i do Mustangu kabriolet

Stejně jako u kupé budou i u nezastřešené verze k dispozici adaptivní magnetické tlumiče MagneRide. Takové tlumiče jsou naplněny speciálním olejem, do kterého se ponoří malé kovové částečky. Jakým způsobem se tyto částečně shlukují a tuhnou, pak pomocí elektromagnetu reguluje elektronika vozu.





Novinky