Cookies
Cookies jsou klíčové pro optimalizaci naší stránky. Pomáhají nám zaznamenávat data o používání naší stránky a ukládat další informace, které nám pomáhají poskytovat služby, jako je například srovnávací nástroj. Tyto soubory neskladují žádná identifikovatelná osobní data. Více o souborech cookies najdete na naší stránce Ochrana osobních údajů.

20.03.2017

Fiesta ST je nejvýhodnějším vozem ve své třídě. V prvních pěti letech provozu vyjde majitele nejlevněji

Ford Fiesta ST se může těšit z dalšího zářezu na pažbě. Podle americké společnosti Kelly Blue Book zabývající se oceňováním vozidel je Fiesta ST v prvních pěti letech svého provozu nejlepší volbou z hlediska nákladů na provoz. Kromě pořizovací ceny si Fiesta ST prvenství vysloužila nízkou spotřebou danou úsporným motorem, výhodnými pojistkami i nízkými náklady na údržbu a servis.

Fiesta ST - sporťák neznamená vítr v peněžence

Ačkoliv je model Fiesta součástí produktového portfolia Fordu už čtyři desetiletí, ST verze toho má za sebou výrazně méně. První exempláře totiž sjely z linek až v roce 2004. I za tak krátkou dobu se ale Fiestě ST podařilo na trhu úspěšně etablovat a vysloužit si pověst malého a úžasně hravého auta, které je ale zároveň ke svému majiteli mimořádně přívětivé, co se týče nákladů na provoz.

Ocenění od uznávané autority

A tuto její pověst nedávno potvrdila i americká společnost Kelly Blue Book. Ta se zabývá oceňováním automobilů a nejrůznějšími průzkumy týkajícími se provozu aut a automobilového průmyslu. Fiesta ST si od Kelly Blue Book příslovečně odvezla titul cenově nejdostupnějšího sportovně-kompaktního vozu během prvních pěti let provozu. U Kelly Blue Book si všimli především pořizovací ceny, nízké spotřeby dané úsporným motorem EcoBoost a šestistupňovou manuální převodovkou, nízké úrovně amortizace, ale také možnosti sjednat na vůz výhodné pojištění.

Dlužno dodat, že se jedná o průzkum na americkém trhu. Celou řada předností nové Fiesty ST ale ocení i zákazníci u nás. Výhodná pořizovací cena zůstává a s ní i nízká spotřeba paliva a náklady na provoz. Díky motoru EcoBoost o skromném objemu 1,6 litru (u nové generace s modelovým rokem 2018 dokonce 1,5 litru) lze navíc velice výhodně sjednat i povinné ručení. A to vše bez kompromisů kolem jízdních vlastností a hravosti.



Novinky