Cookies
Cookies jsou klíčové pro optimalizaci naší stránky. Pomáhají nám zaznamenávat data o používání naší stránky a ukládat další informace, které nám pomáhají poskytovat služby, jako je například srovnávací nástroj. Tyto soubory neskladují žádná identifikovatelná osobní data. Více o souborech cookies najdete na naší stránce Ochrana osobních údajů.

21.05.2018

Ford C-MAX Sport

Sportovní stylizace nového Fordu C-MAX označená příznačně Sport dokazuje, že i na výsost rodinné auto umí hýřit dávkou šmrncu. Sedí na unikátních 17palcových kolech z lehkých slitin. Sportovní ladění vozu demonstrují také černé kontrastní prvky karoserie. Designéři zvětšili taktéž zadní spojler a dále zvýraznili prahy dveří. Nejsilnějších agregátem je 1,5 EcoBoost o výkonu 180 koní.

Rodinný vůz se sportovní fazónou 

Nový C-MAX Sport dostane ve standardu také sportovnější sedadla, startovací tlačítko, vyhřívaná elektrická zrcátka či třeba parkovací senzory a senzory deště. Volitelně lze pořídit celou řadu dalších příjemných a stylových vychytávek od multimediálního systému SYNC 3 přes technologii Hands-Free Tailgate umožňující otevřít zavazadlový prostor jemným kopnutím pod zadním nárazníkem až třeba po aktivní parkovací asistent s funkcí kolmého parkování zmáčknutím tlačítka. Důležité nicméně je, že C-MAX Sport nepřijde o žádnou ze svých předností týkajících se praktičnosti. I nadále je možné nastavovat, příp. vyjímat zadní sedadla.

Až 180 koní a 18 palců

Nový Ford C-MAX Sport se dodává v kombinaci s oceňovaným jednolitrem EcoBoost naladěným na 100, resp. 125 koní, který nabízí vynikající hodnoty spotřeby paliva (5,6, resp. 5,7 litrů na 100 km). K těmto hodnotám přispívá i skutečnost, že v případě malého zatížení motoru dochází k vypnutí jednoho válce. Je-li výkon opět potřeba, válec se znova uvede do činnosti s tím, že jeho zapnutí i vypnutí je otázkou 14 milisekund. Pro srovnání: lidské oko mrká přibližně 20 krát pomaleji. Pokročilé technologie pak zamezují vibracím, díky čemuž si přepnutí/vypnutí ani nevšimnete.

Výkonnější alternativou je o polovinu větší motor z rodiny EcoBoost. 1,5l agregát je laděný na 150 koní (v kombinaci s šestistupňovým manuálem či šestistupňovým automatem), případně na 180 koní (výhradně s automatickou převodovkou). Hodnoty spotřeby pak činí 6,1 a 6,5 litru.

Na své si přijdou i zastánci nafty. Pod kapotou C-MAXu Sport se může ukrývat vznětový motor 1,5 TDCi (95 a 125 koní), případně větší 2,0 TDCi (150 a 170 koní).

Auto standardně obouvá 17palcová kola z lehkých slitin. Volitelně ale lze objednat i kola 18palcová.



Novinky