Cookies
Cookies jsou klíčové pro optimalizaci naší stránky. Pomáhají nám zaznamenávat data o používání naší stránky a ukládat další informace, které nám pomáhají poskytovat služby, jako je například srovnávací nástroj. Tyto soubory neskladují žádná identifikovatelná osobní data. Více o souborech cookies najdete na naší stránce Ochrana osobních údajů.

6. 6. 2014

Nový Ford B-MAX se prodával ještě před svou premiérou

Letošní hlavní cenu soutěže Internet Effectiveness Awards (IEA) získaly vybrané agentury za svou online marketingovou kampaň pro Ford s příznačným názvem "Jak prodat auto, které ještě není na trhu?". Ta byla vyhlášena jako vůbec nejlepší a nejúspěšnější, nových B-MAXů se totiž ještě před premiérou podařilo prodat několik desítek kusů.

O vítězi se dlouho nepochybovalo

Letošní ročník IEA, mimochodem již osmý, opanovaly téměř bezkonkurenčně agentury Wunderman, Ogilvy a Mindshare. Těm se podařilo ještě před uvedením na trh prodat 21 exemplářů nového Fordu B-MAX. Za tento kousek si kampaň pro Ford jednomyslně vydobyla hlavní cenu v rámci celé soutěže.

Devět vítězů, jen jedna hlavní cena

IEA oceňuje vybrané subjekty hned v devíti kategoriích. Kromě "auto-moto" se jedná např. o "spotřební zboží, služby", "bankovnictví, pojišťovnictví a finance" či třeba "neziskový sektor, lidská práva a životní prostředí". Absolutní vítěz si pak odnese hlavní cenu, která je pouze jedna a o kterou bojují všechny zúčastněné subjekty dohromady bez ohledu na kategorii, ve které primárně soutěží. Kampani k podpoře B-MAXu se podařilo toto ocenění získat a stát se tak tím nej, co letošní IEA mohly nabídnout.

Nový B-MAX bylo možné vyhrát

Základem kampaně byla speciální microsite, na které se potenciální zákazník či kdokoliv, kdo se o B-MAX či Ford všeobecně zajímá, mohl s vozem seznámit. Bylo zde možné zjistit technické parametry vozu, přesvědčit se o jeho bohaté výbavě ale také mimořádné technologické vyspělosti. Zájemci dostali šanci zaregistrovat se do databáze a sjednat si schůzku s dealerem. Zda podepíší kupní smlouvu či nikoliv, už pak bylo pouze na nich. Jeden a dvaceti z nich však vůz učaroval a objednali si jej. Třešničkou na dortu pak byla možnost nový vůz vyhrát. Ta se naskytla všem, kdo si nový B-MAX závazně objednali. Z kampaně přitom Ford těží i v současnosti, kdy se již B-MAX běžně prodává. V rámci registrace totiž automobilka získala kontaktní údaje na řadu potenciálních kupců, z nichž někteří si vůz nakonec také koupili, byť to již nebylo v době před oficiální premiérou.

Rodinné vozítko do městského provozu

Ford B-MAX byl vyvinut speciálně do městského provozu. Vůz má sice úsporné rozměry, ale jeho důmyslný systém otevírání dveří Ford Easy Access vytváří vstupní otvor o šířce 1,5 m, čímž umožňuje pohodlný přístup do prostorného a do detailů propracovaného interiéru, který nemá v této třídě konkurenci.

Moderní vůz technologicky a bezpečnostně na výši

Kromě jedinečného designu se B-MAX může pochlubit také celou řadou technologií usnadňujících řízení, zvyšujících požitek z jízdy a snižujících náklady na provoz. Například systém Active City Stop zabraňuje kolizím při nízkých rychlostech prostřednictvím automatického brzdění v případě potřeby. Systém Ford SYNC vám umožní ovládat poslech hudby a mobilní telefon prostřednictvím jednoduchých hlasových povelů – systém dokonce dokáže číst i textové zprávy. A revoluční benzinový motor 1.0 EcoBoost, který vyhrál v prestižní anketě “International Engine of the Year 2013“, dodává výkon odpovídající motoru s objemem 1,6 litru, přestože má objem pouhý 1 litr. Současně nabízí i nejnižší spotřebu paliva ve své třídě.



Novinky