Cookies
Cookies jsou klíčové pro optimalizaci naší stránky. Pomáhají nám zaznamenávat data o používání naší stránky a ukládat další informace, které nám pomáhají poskytovat služby, jako je například srovnávací nástroj. Tyto soubory neskladují žádná identifikovatelná osobní data. Více o souborech cookies najdete na naší stránce Ochrana osobních údajů.

12. 6. 2014

Již 20 let podporuje modrý ovál boj proti rakovině prsu

Automobilka Ford a nezisková organizace Warriors in Pink (Bojovníci v růžové) letos slaví dvě desítky let úspěšné spolupráce v tažení proti zákeřné rakovině prsu. Kromě přímé finanční pomoci konkrétním charitám, která za 20 let dosáhla 125 milionů dolarů, přispěl modrý ovál např. navržením celé řady produktů (oblečení, doplňků či třeba nálepek), marketingovou realizací kampaně, mediální podporou atd.

Uvědomění a diskuze jsou stavebním kamenem úspěšné kampaně. Té proti rakovině prsu nevyjímaje

Při boji s jakoukoliv chorobou je základním kamenem úspěchu všeobecné povědomí. Pokud lidé neví, jaká na ně čekají nebezpečí ani jak se bránit, nemoc zvítězí. A to Ford společně s organizací Warriors in Pink nechce připustit. Proto se snaží zpopularizovat diskuzi o problematice rakoviny prsu na celé řadě úrovní včetně té dost možná nejdůležitější - mezi matkou a dcerou. Jeden z průzkumů, který si organizace nechala vypracovat, totiž říká, že se o riziku rakoviny prsu aktivně mezi sebou baví jen něco málo přes 40% matek a dcer. 45% dcer se dokonce na toto téma se svou matkou nechce bavit vůbec, jelikož jim to připadá trapné a nevhodné. Tato čísla se Ford společně s Růžovými bojovníky pokusí pomocí rozsáhlé a již rozběhlé kampaně změnit k lepšímu.

Žádný neprůhledný fond na všechno. Peníze putují na účty specializovaných nadací

Aby bylo využití získaných prostředků co nejefektivnější, je konečná implementace programu rozdělena mezi čtyři separátní charitativní organizace:

  • YSC - poskytuje podporu mladým pacientkám s rakovinou prsu. Jejím hlavním cílem je osvěta.
  • Act with Love - finančně i jinak podporuje na 375 tisíc dobrovolníků, kteří se účastní výzkumu
  • Pink Fund - zajišťuje finanční asistenci potřebným pacientkám s rakovinou prsu v prvních dnech od diagnózy
  • Susan G. Komen - organizace s více než 30 letou historií operující ve 30 zemích celého světa. Od svého založení v roce 1982 investovala 2,5 miliardy dolarů do výzkumu, zdravotní péče, šíření osvěty či třeba psychologické péče

        Bojovat může každý. Jde jen o to chtít

        Pokud byste i vy rádi přispěli svou špetkou do mlýna, nic vám nebrání. Na oficiálním e-shopu Růžových bojovníků si můžete pořídit celou řadu produktů od triček, košil přes kravaty až po kabelky či třeba samolepky na auto. 100% tržeb okleštěných o náklady půjde přímo na konto některé z výše uvedených charitativních organizací.

        Zdroj foto: blog.truecar.com



        Novinky