Cookies
Cookies jsou klíčové pro optimalizaci naší stránky. Pomáhají nám zaznamenávat data o používání naší stránky a ukládat další informace, které nám pomáhají poskytovat služby, jako je například srovnávací nástroj. Tyto soubory neskladují žádná identifikovatelná osobní data. Více o souborech cookies najdete na naší stránce Ochrana osobních údajů.

09.01.2015

Oficiální ceník Fordu Focus ST je venku

Faceliftovaná verze ostrého Focusu ST už zná své české ceny. V základu -- nutno říct, že dosti bohatém -- vyjde hatchback na 698 990 Kč. 

Je přitom jedno, zda si zvolíte benzinovou nebo dieselovou verzi (2.0 EcoBoost/184 kW, resp. 2.0 TDCi/136 kW). 

Pokud rádi jezdíte na výlety a potřebujete větší kufr, nabízí se samozřejmě možnost kombi. Za tu se připlácí přesně dvacet tisícovek.

Bohatá výbava už v základu

Pokud vás trochu odrazují formulace typu "základní výbava" či "v základu", můžeme vás ujistit, že není důvod. V rámci výše uvedené ceny totiž zákazník dostane, mimo jiné, třeba:

  • automatickou dvozónovou klimatizaci
  • litá 18“ kola
  • 6 airbagů
  • elektrické ovládání všech dveřních oken a zrcátek
  • sportovní sedadla Recaro s vyhříváním
  • startování tlačítkem
  • sportovní odpružení
  • hliníkové pedály
  • vyhřívané čelní sklo Quickclear, díky kterému nepotřebujete v zimě škrabku

Pokud si své "estéčko" budete chtít ještě více vymazlit, nabízí Ford v rámci příplatkové výbavy např. Sadu Xenon obsahující bixenonové světlomety s adaptivním svícením a automatickým natáčením, LED světla denního svícení a zadní světla s LED diodami. To vše za 32.300 Kč. Sada Performance, v rámci které dostanete 19" kola z lehkých slitin s 5x2 paprsky v černé barvě, větší brzdové kotouče (335x25 mm) nebo třeba červeně lakované brzdové třmeny a podsvícené prahové lišty vyjde na 27.000 Kč. Dále je možné objednat třeba tempomat s omezovačem rychlosti (9.000 Kč).

Dodává se i naftová verze se spotřebou 4,2 litrů

Ne, nepřepsali jsme se. Faceliftovaný Focus ST se bude skutečně dodávat i s dieselovým motorem. Ten sice bude o něco slabší než zážehový dvoulitr EcoBoost. S odlehčeným Focusem ale jeho 136 kW i tak zamává velice solidně. Co ale možná zamává s vámi, bude jeho spotřeba. V kombinaci by měl tento naftový švihák jezdit za šťavnatých 4,2 litru. Pro doplnění: tabulková spotřeba 2.0 EcoBoost je 6,8 litru.



Novinky