Cookies
Cookies jsou klíčové pro optimalizaci naší stránky. Pomáhají nám zaznamenávat data o používání naší stránky a ukládat další informace, které nám pomáhají poskytovat služby, jako je například srovnávací nástroj. Tyto soubory neskladují žádná identifikovatelná osobní data. Více o souborech cookies najdete na naší stránce Ochrana osobních údajů.

24.12.2016

Valentino Rossi představuje limitovanou edici Fordu Ranger a Transit Custom

Valentino Rossi, italský fenomén moto GP, se prostřednictvím své značky VR46 vrhl na přestavbu užitkových vozů Ford - konkrétně modelů Ranger a Transit Custom. Vozy VR46 vynikají hravostí až agresivitou podtrženou, mimo jiné, kontrastem žluté a černé barvy. Jak Ranger tak Transit Custom bude k dispozici ve velmi omezené edice 460 kusů od každého.

Legendární Ital umí za vším, co má motor a aspoň dvě kola

Rossi je sice živoucí legendou ve světě závodních motorek. S auty a dokonce i závoděním v nich však má taktéž nemalé zkušenosti. Pravidelně totiž už několik let usedá za volant Fordu Fiesta WRC. A že mu to jde vskutku bravurně, můžete posoudit sami v přiloženém videu

I užitkovost může být atraktivní

Proč si k úpravám vybral Rossi zrovna dvojici užitkových fordů a ne třeba Mustang či Focus RS, je asi otázka spíše na něj. Každopádně ale můžeme s klidným srdcem říct, že se mu Ranger VR46 i Transit Custom VR46 mimořádně povedly.

Základem pro první jmenovaný je běžný Ford Ranger Double Cab s výbavou Limited, jehož všechna čtyři kola roztáčí agregát 3.2 TDCi o výkonu 147 kW (200 k). Samotná pohonná jednotka zůstává beze změny. Exteriér vozu však od běžného Rangera rozeznáme velice snadno. Nechybí mocně vyhlížející nárazníky, prahy i blatníky a samozřejmě ochranný rám.

Ranger VR46 disponuje dále vyšší světlou výškou, díky které jej nerozhodí ani těžký terén. Vůz stojí na 18palcových kolech obutých do terénních pneumatik.

Transit Custom VR46. A pak že dodávky neumí být hravé...

Rukopis úpravce je u obou vozů takřka totožný. I u Transitu Custom se můžeme těšit na přepracovanou fazónu (upravené nárazníky, prahy, spoiler atd.). Na rozdíl od pick-upu se ale zde světlá výška naopak snížila, a to pomocí pružin od renomovaného výrobce Eibach.

Oba vozy jsou bohatě zdobeny žlutými logy VR46 šikovně kontrastujícími s černým lakem. O zvukomalebnější projev jinak nezměněného motoru - 2.0 TDCi o výkonu 125 kW (170 k) - se pak stará sportovní nerezový výfuk. Interiéru dominuje kožené čalounění.



Novinky